Trött på livet? Jodä

Allt är bara törligt just nu, vill ha massa pengar, körkort och ingen skola just nu...
Om 11dagar fyller jag 18år och ser fram emot det nåt så otroligt och körkortet ser jag ännnu mer fram emot men är så nervös över att jag inte ska klara det så jag blir tokig så den närmsta månaden kommer nästan alla dagar efter skolan bestå av körkortsplugg för det behövs för att jag ska klara det. Kommer vara tråkigt och kämmpigt men när jag har körkortet i handen så kommer det vara så värt allt slit och en sån lättnad som släpper ifrån axlarna, då behöver man inte bry sig om övningskörning eller teoriplugg utan man kan bara ta bilen när man vill. SOM JAG LÄNGTAR! 

Annars så är väl det mesta toppen, har sökt en massa jobb inför sommaren och extrajobb osv i hopp om att få något eftersom jag inte fick det jag ville på KBAB men bara å hålla hoppet uppe och vara positiv ch söka det men får chansen till för jag vill inte vara helt utan sysselsättning till sommaren. Har ju funkisplats på pip men det är ju bara en kul grej och för det får man ju inga pengar men det ska nog gå bra! Nu ska jag plugga lite körkort och sen sova eftersom det är skola imorn.. Godnatt :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback