Torsdag, lov, underbart!

Idag drog min låtsasmamma och min lillebror till Sundsvall och ska vara där typ en vecka eller något tror jag. Usch vad jag kommer sakna Christopher. 

Det känns så konstigt nu när jag har någon att sakna, förut om Pappa och Emma har åkt så har jag inte direkt saknat dom utan då har jag mer njutit av att få vara ensam men nu när Christopher finns så saknar jag honom hela tiden och det är konstigt eftersom jag vart ensam i nästan 18år. Men när dom kommer hem ska jag gosa ihjäl mig med honom! 

Idag ska jag väl ta det lugnt, städa klart rummet och tvätta kläder så jag har det gjort så jag inte behöver få damp på att jag inte har några kläder som jag känt de senaste dagarna. Sen så märks det väl om jag åker ut en sväng elelr vad jag gör. Är iallafall ensam hemma till typ halv fem i eftermiddag och det är gött, städa med hög musik och gå runt och dansa och sjunga.. Mmmmm, älskert! Men skriver mer sen. Häjjjjjdå!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback