hallihhallå

Finns ingen drygare människa än mig, gör alltid allt annat än vad jag borde.. Just nu borde jag städa klart rummet,  göra klart saker från skolan och plugga körkort men vad gör jag? Sitter på min feta röv i min obäddade säng i all röra och total skiter i allt. Skärpning. Skolan är viktig och körkortet också. Meeeen iallafall.
 
Idag har jag varit i skolan, hade en lektion och satt sen på hyllan i en timme innan jag fick sluta och kan säga att det va gött att sluta elva såhär innan långhelgen. överlycklig. Men ska väl fortsätta med det viktiga nu i hopp om att bli klar någon gång, ju tidigare jag blir klar ju goare mår jag utan att känna denna pressen ju sååå hannah = pluggis från och med NU! Hörs hej!
 
Fyller 18 nästa lördag, taggarååååå!!!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback