Idioter finns det för många av..

Som rubriken lyder, det har hänt en sak som inte är mitt problem. Men det får mig verkligen att inse hur jävla dumma i huvudet folk är.. Patetiska jävla fittor på ren svenska! Alltså, jag vet inte om jag ska va arg, skratta eller gråta. När en av mina vänner gör som den gjort i detta fallet alltså, det är fan vidrigt! Usch, i detta kommer jag stå på min andra kompis sida, oavsett! Hatar fölk, är så jävla förbannad på hur folk kan bete sig så... :( 
 
Annars då? Jag har sportlov, det är gött som fan! 80dagar kvar tills jag fyller 18, taggad till tusen! Och annars så är det väl inte så mycket mer, jag lever iaf :)
 
HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så lägger man sej inte i alls!

2013-02-27 @ 16:11:32


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback