Cp känslor och tankar..

Hej jag heter Hannah Kvarnlöf och jag lider av damp, ångest, dålig självkänsla och agressionsproblem.
Jag har så mycket inom mig just nu som jag inte riktigt vet hur jag ska handskas med, det är känslor hit och dit, kompisar som försvinner, folk som är oäkta och ljuger och bara jag. 
 
Jag känner mig så otroligt ensam och tom inombords. Jag är inte ensam, jag umgås med folk nästan jämt och jag har bra folk omkring mig, bra familj och allt men ändå har jag den där känslan att jag är så otroligt ensam. Jag har ingen att prata med, eller ingen jag vågar prata med rättare sagt. Jag litar inte på någon längre, har blivit sviken av alla och man vet aldrig med folk nu för tiden, allt kommer alltid ut på ett eller annat sätt så lika bra att knipa ihop och inte säga nåt och hålla det för sig själv. Och när jag ändå berättar om va de finns för fölk så måste jag bara nämna hur mycket jag HATAR fok som ljuger.. Jag brukar kunna ta det, men när vissa ljuger mig rakt upp i ansiktet gång på gång på gång så är det fan inte roligt längre. Jag förstår inte varför man gör det ens, det bara skapar ju bråk och problem i onödan.. Usch! 
 
Allt som är inom mig, jag tror jag är deprimerad igen. Jag var det för ett år sen och det är det värsta jag gått igenom någonsin så det är väl rätt lindrigt nu men ändå.Klarar fan inte av att sova ensam nästan för jag får ångestatttacker och gråter varje kväll/natt. Riktigt roligt. Speciellt när alla tror att man är så glad jämt för att jag har insett att det inte hjälper att klaga.. I have nobody. Godnatt
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback