Onsdag!

Hallåhallå, blev ingen skola för mig idag eftersom jag är ett totalt pucko! Haha kunde inte somna igår ju så satt uppe och pluggade tills klockan var ca 05.00.. Jävligt smart måste jag säga, eller inte.. Så vaknade klockan 11 idag och bara "neeeeej", men skrev till min lärare som la ut uppgiften vi skulle göra idag på itslearning så jag kunde göra den hemma ändå så det var ju gött att få det gjort för nu har jag ingenting kvar som jag måste göra. Feels good!
 
Mår inte så jätte bra idag, börjar hosta mer och mer så har tänkt lägga mig med datorn i knät och kolla på film resten av dagen i hopp om att jag ska vara pigg imorgon eftersom jag hr första praktikdagen imorn.. Ska bli kuuuul! Men kanske bloggar mer sen, har hört att jag gör lite långa inlägg som folk inte orkar läsa så.. hehe ;) Vi hörs.
 
Titta va brun jag va... :( miss it..


 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback