Redbull ♥

Häjsan på er mina vänner! Idag har jag varit i stan med min bästastebästavän Alexandra, gick runt och kollade men hittade inte så mycket faktiskt. Hittade en gosig tröja på H&M, även en kavaj men den fanns inte i min storlek så får vänta tills dom får in en ny leverans med dom. Lämnade även tillbaka mina klackisar, dom satt inte lika bra som i affären.. Men hittade flera par skor, ett par med HÖG klack men fick beslutsångest över om jag kommer klara av att gå i dom eller om jag ska prova ett par andra såna jag beställde.. Det märks imorgon.

Förövrigt så har jag tatueringstid imorgon kl 11.00, ska skriva tro, hopp och kärlek på kinesiska på utsidan av vaden och jag är hur taggad som helst för att göra det. Lite orolig att det ska göra ont men jag tror att jag överlever faktiskt :D Nu ska jag iallafall se på tv och bara ta det lugnt och dricka min redbull, hörs dååå, puss♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback