lördag!

Hejsan på er, idag vaknade jag runt halv nio av att jag blödde näsblod som bara fan! Haha blod i hela sängen, undra varför? Jaja, gick upp och stoppade in en tvättmaskin med sängkläderna och underkläder och även handdukar, sen duschade jag och åkte till bageriet med pappa och köpte snickarmackor. Mumma! Sen åt vi och tog de lugnt och nu håller jag på att städa mitt rum som jag skulle ha gjort i några veckor (?) typ, hehehe snabb sådär! När det är klart så ska jag väl vänta på att mina älsklings kompisar vaknar så tänkte jag tvinga alex att vara med mig om hon inte har bestämt något annat.

Igår var jag iväg och tatuerande mig som ni såg, åkte hemifrån halv elva och efter jag hade tatuerat mig så åkte vi till mina kusiner och där stannade vi tills klockan 18 eller nåt, sen blev de massa tjafs men va hemma runt åtta och då kom Issa, Erik och Rehnberg och hämtade mig så vi drog till gårn och va där. Körde femkamp osv, kul faktiskt! Sen blev det bara hem och sova, love it.
Nu ska jag fortsätta städa så får vi se vad som händer sen dåååå, puss på er älsklingarna små :D
image description

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback