grääääääs

Häj på er! Idag har de vart en helt okej dag, sov till tolv och sen gick jag upp och städade rummet så det ser bra ut.. Haha får se hur länge jag kan hålla ordning nu (a) Efter det så gjorde jag mig klar och drog till gårn med Evelina, satt där och drygade men det blev kul mot slutet, älska att spela kort. Nu sitter jag och ser på 2 1/2 män, gryyymt program!

/ Har så otroligt mycket i huvudet som jag inte kan förklara, så mycket tankar om hur allt kunde varit och hur det kommer bli. Vännner försvinner och kommer tillbaka, det är alltid något tjafs. Jag är intresserad av två killar men det är på ett obeskrivligt sätt med tanke på att jag känner den ena som min egen bror medans den andra är nästan okänd för mig. Helt sjukt är allting och jag vet inte hur jag ska göra, tänka eller någonting. Men det märks väl vad som händer. Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback