Godnatt!

Precis kommit ur duchen, duschade så varmt det bara gick och guuuud va det är skönt! Nu ska jag smörja in tatueringen och sen gosa ner mig i sängen och försöka somna i tid faktiskt, är otroligt trött med tanke på att jag sov dåligt inatt och man måste ju vara pigg i skolan, allt blir ju så himla mycket roligare om man är pigg och på bra humör. Imorn ska jag till skolan, sola och sen plugga på träffen om jag hinner med det.. Fick ju ALLA papper till svenskan idag och jag kan säga att min fritid framöver kommer innebära svenskaplugg..
Förövrigt så bokade vi in Elmia idag, jag ska dit med bästis, patrik och nicklas vad jag vet sen får vi se om nån mer blir med osvosv, ska bli sjukt roligt faktiskt :)) Höhöhööhö, gräsgräsgräsgräs.. Men ska sova ja, bloggar väl imöööra, pusspuss ♥♥
Vill ha en tatuering som ser ut som denna (blommorna) , nåt liknande iallafall och en-två banderoll-er där det står mamma & pappa.. SKA göra på armen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback