fyfan säger jag bara!

Finns en person som jag stör mig otroligt mycket på. Vi va jätte nära kompisar, hade ett bråk och nu är vi där vi är idag. Han totalignorerar mig på sms men när han ser mig irl så låtsas han som ingenting och det är så sjuukt irriterande så fan!

Och folk som är ens "vänner" som kan smsa lite ibland men inte prata med en i verkligheten är också jääävligt irriterande. Hela kvällen har vart förstörd för att jag fick ta skiten för att en annan person sa lite saker till en annan. Asså FYFAN, hatar att tjafsa, hatar folk som är falska och hatar folk som inte bara kan stå för vad dom gjort. USCH

Iallafall, dagen/kvällen har spenderats med goaste Hanna. Vi har kollat på melodifestivalen och bara myst och sen gick vi ut en sväng och träffade lite folk men nu sitter jag här hemma och är irriterad så jag funderar på att dra ut och gå en sväng bara för att lugna ner mig lite.. Så sjukt irriterad och jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Flytta härifrån och byta umgänge hade ju vart nåt faktiskt! Hatar Forshaga och VISSA kilsbor just nu! Hejdå!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback