från botten till toppen!

Tjenare tjenare, mina dåliga dagar är över och nu är jag på topp!
Planerat mycket, eller ja.. mer än vanligt framöver juuu :D
Hockey imorgon och bio på torsdag.
Sen har jag även omplanerat elmia, skulle ju åkt med Alex,
Patrik, Nicklas.. Men det blev skit av alltihop så ska åka med
Fredrik, Hanna, Jonte, Anton nu, det är billigare och mer roligt
eftersom det är folk jag inte umgås med så mkt, eller ja.. Inte
lika mycket som med dom andra iaf ;) Det kommer bli hur bra
som helst verkligen!
'
Patrik, du har vart allt för mig det senaste året. Hade inte klarat
mig utan dig. Jag är glad att vi sagt upp vänskapen för ett tag framöver,
vet inte hur länge men vet att vi behöver det och sen så hoppas
jag att det är bättre än någonsin när vi kan börja umgås igen.
Du är en underbar person som jag alltid kommer älska oavsett vad.
En av mina absolut närmsta kompisar som hjälpt mig genom mycket.
Tack för allt!
'
Ge mig långt hår igen!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback