To late.

Ligger i sängen, funderar över allt mellan himmel och jord. Bland annat hur svårt kärlek är, för det är fan inte lätt. Funderar även på hur man kan va så missnöjd med sig själv som jag är.. Hatar verkligen allt som har med mig och mitt utseende att göra nu för tiden.. För att jag ska va nöjd med mig själv så ska jag gå ner i vikt och bli mycket mer tränad, ska få långt hår som inte är färgat. Då är jag nöjd men det krävs mycket innan jag är där, men när lönen kommer så är det första jag ska köpa ett gymkort så jag kan komma igång på riktigt för att gå ut och springa är inte min grej. Dessutom så måste jag köpa nya träningsskor som jag kan ha ute och inne..
Aja, nu ska jag sova! Godnatt ;)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback