Se livet genom framrutan, inte genom bakrutan.

Gókväll mina kära vänner, mår ni bra? Jag mår väl sisådär men det skiter jag i för tillfället! Har fått lilldatorn att fungera igen, laddarn är skit glapp så kan dock inte flytta på den men den är iaf fulladdad nu så jag kan använda den ett tag. Har laddat ner lite goa filmer oså så jag har att roa mig med senare :)
Förövrigt då, jobb imorn.. Hur otaggad som helst, men får ju reda på om jag får va kvar så det får gå! Ligger här och funderar, och har insett hur mycket jag saknar att ha en pojkvän. Att ha en som älskar en, som sover med en, som visar att man verkligen betyder nåt. Underbart! Får väl se när nästa kille dyker upp i mitt liv, först ska man ju bara gå vidare ifrån det gamla och det är ju inte helt enkelt kan jag säga men det är bara att försöka tills det går och går det inte så är det så. Höhö! Men vi höres! Pyss
Här är litte bra musik som jag gillar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback