Måste skriva av mig...

Jag va tillsammans med Patrik en gång, sen blev de skit och jag mådde skit. Jag kände att han inte ville visa att vi va tillsammans, jag kände att han skämdes över mig.. Att jag inte va tillräckligt bra. För han ville aldrig visa nåt, skrev aldrig nåt och sa aldrig nåt. Därför kände jag så, och nu såhär i efterhand så saknar jag honom inte längre.. Mår fortfarande inte bra för jag är fortfarande totalt jävla krossad. Och nu är han tillsammans med Alex och visar massa och ja, jag är glad för deras skull men jag fattar inte varför han va tillsammans med mig.. Han skyllde på "jag gillar inte att visa känslor bland folk" men de gick med hon som han va med innan mig och hon som han är med efter.. Vad va felet på mig? Och.. Nej jag fattar bara inte, det gör bara så ont att veta att.. Att jag aldrig dög.. Fyfan för å ha ett krossat hjärta.

Pga att jag blev så sårad och krossad så vågar jag inte skaffa en ny kille, vågar inte visa mina känslor och öppna mig.. Är livrädd för att må sådär dåligt som jag gjorde för ett tag sen.. Jag har tappat lusten till allt, vill knappt va ute längre. Jag vill bara flytta och börja om, lämna allt bakom mig så jag kan börja om som en ny och glad människa.

Kärlek är de värsta jag vet, men även det bästa jag vet. Men nu så går allt bara åt helvete och jag mår dåligt och allt går upp och ner som en bergochdalbana.. Jag vet inte vad jag ska göra längre, allt är kaos och allt jag vill är att bli hel så jag slipper allt men frågan är.. Hur fan gör man för att bli hel då???

Och Alex.. Inget illa mot dig <3 älskar dig.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback