I don't know what to do anymore.

Allt är kaoZ. Jag ångrar allt jag sagt och gjort det senaste dygnet, även om jag känner att det kan vara rätt på något vis. Jag har iprincip bett dom jag älskar mest att dra åt helvete och hålla sig borta från mig, helt utan anledning egentligen. Allt dom vill är att hjälpa mig så att jag ska må bra och jag vet det innerst inne, men ändå gör jag som jag gör mot dom. Jag sabbat bara för mig själv för dom står inte ut länge till med mig och hur jag beter mig.. JAG VET DET SÅ JÄVLA VÄL, men ändå så beter jag mig som skit! Allt jag känner nu är att jag inte är värd att ha några kompisar alls med tanke på hur jag beter mig, jag mår inte helt bra och det får mina vänner ut för och jag vill inte att det ska vara så, därför kanske det är bättre att vara ensam.. Så folk slipper må dåligt på grund av mig. :(
Vet inte vad jag ska göra längre, jag vill inte ha det såhär. Vill kunna va ute och va med mina kompisar som vanligt, men jag är inte värd att ha kompisar. Och dom är värda så jävla mycket bättre än mig så.. Nej jag vet fan ingenting längre. Men det sägs väl att ensam är starkast? Så jag får väl hoppas att jag kan va stark utan någon vid min sida... Hejdå

Vill va liten igen!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback