Hohoo!

Hej på er! Har iprincip nyss kommit hem ifrån jobbet, jobbade 12.35-21.00 idag.. Helt okej men det blir dagspass framöver eftersom mina bussar går som dom går tyvärr. Jaja, vaknade runt åtta och låg kvar i sängen tills tio i tio ungefär och bara chillade, sen gick jag upp och lagade mat och åt innan det bärde iväg till jobbet vid elva ungefär :)
Har jobbat och jobbat och idag så sålde jag tio st.. Lagomt glad! Nu sitter jag och ska se på sex and the city innan jag gör mig klar för sängen.
Imorgon blir det att vara med min goaste malin efter jobbet, vi drar väl ner till träffen as usual i guess? Höhö!
Ha de braaaao godingar!
SAKNAR MITT HÅR!!! KLIPP ALDRIG AV ER ALLT SOM JAG GJORDE!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback