Godkväll!

Ligger här i min säng, ska gå upp och göra mig en smörgås och sen ska jag sätta på Raise Your Voice, en otrooooligt bra film! Idag fick jag reda på att jag inte fick behålla jobbet, känns ganska skönt med tanke på att jag vill ha något annat så jag ska söka nytt. Har bland annat varit inne på en klädbutik i Forshaga och lämnas CV och så och visat mig lite intresserad iallafall. Tror att det är roligare att göra något mer fysiskt än att bara sitta i en stol och försöka övertala människor till att köpa saker som dom egentligen inte vill ha. Men jag är glad att jag fick prova på det jobbet, lärde mig en del. Bland annat om hur mycket skit telefonförsäljare faktiskt får utan anledning, men that's life I guess?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback