2012!!!

Hej! Och gott nytt år! Lite sent men vad gör det ;)
Hade ni ett bra nyår? Jag satt hemma med familjen och hade en riktig skit dag, fast på natten så kom några utav mina kära vänner och hämtade mig så jag fick komma ut littegrann, Tack!
Idag har jag sooovit, älskar att sova fast nu är det slut med det för på tisdag är det kurs så jag kan börja mitt telefonförsäljar jobb. Har ju hoppat av skolan så jag får ju inga pengar och har ju ingenting att göra om dagarna så beslutade mig för att skaffa ett jobb så jag får in lite cash! Hoppas det är bra med er!
Tio saker som gjorde mig glad idag:
1. Alexandra
2. Pappa
3. Snön
4. Att min ziperall kommer imorgon eller övermorgon!!!
5. Min Iphone
6. Sms ifrån vissa
7. "I mina ögon är du perfekt"-sidan på fb
8. Pensionärsjävlar
9. Ninni
10. Egoinas.se
Då.. Saknar håret.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback