2 Januari - Ricinolja

Tjolahopp! Idag har jag inte gjort någonting, låg i sängen till fem ungefär.. Sen gick jag upp och åt mat, och sen har jag plockat i rummet. Nu sitter jag med ricinolja i håret och ska snart hoppa in i duschen! Blir en tidig kväll ilkväll för imorgon ska jag upp och åka på kurs för jobbet som telefonförsäljare som jag hoppas på att få! :)

Vill faktiskt tipsa er om Ricinolja! Det är ju en trend nu eller vad man ska säga.. Alla använder det typ..
Ricinolja är egentligen ett laxeringsmedel men det funkar i håret också. Man ska massera in det i hårbottnen och låta det sitta i i ca 30min, sen ska man duscha ur det. När jag duschar ur det börjar jag med att ta i balsam, innan jag ens blött håret.. Vet inte varför men då räcker det att tvätta håret en gång efter bara och inte två-tre som alla andra gör.
Jag ska inte säga att det funkar på alla, för det gör det inte.. Vet inte om det fungerar så jätte bra på mig, men det har iaf växt och även om det är lite så är det alltid en början. Det är även bra för jag slipper använda hårinpackning för jag tycker att ricinoljan fungerar utmärkt som hårinpackning! Det är värt att testa, ricinolja köper man på apoteket och eftersom det är ett laxeringsmedel så måste man fråga i kassan efter det. Eller så gör man som mig och beställer en stor flaska för dubbla priset.. Det är mer i. Min flaska på 500ml kostade ca 80-90kr och jag har använt två-tre dagar i veckan i en och en halv månad nu ungefär och det syns nästan inte att jag tagit nåt även om jag öser på hur mycket som helst. Så det är värt. Finns på Bodystore.com tror ja..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback