Söndag!

Gårdagen: Var ute med Hanna, Alex, Dennis, Flood, Fredrik, Patrik, Olof, Nicke och Jimmy! Åkte bil och bara umgicks, var i stan och käkade lite och sen åkte vi bara runt och stod still vid shell-nobel. Hade telefonen i knät och glömde det när jag skulle gå ur bilen så den är heelt sprucken och det suger hårt!

Idag: Vaknade 14 och låg kvar i sängen i ungefär en timme, då gick jag upp och in i duschen och skrubbade hela kroppen med en svamp eftersom jag skulle iväg och sola och min hud är torr och jag flagnar i ansiktet så det känns bra att ta bort det torraste och flagorna i ansiktet när man ska sola, känns som att man kommer få mer färg då. Heehhehe, men nu sitter jag här lagomt solbränd.. Speciellt på brösten, haha usch! Ska städa iordning på rummet nu och sen ska jag ner till Hanna och se på skräckfilm med henne, Alex och Dennis. Mys <3 Hörs!
Här är min finaste telefon, eller inte! -.-'

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback