Happyface!!

Kom precis ifrån träffen, tog mig en välbehövlig promenad hem med Malin, trevligt det. Pratade om allt mellan himmel och jord, gött att få ur sig lite och att få lyssna lite. Nu har jag precis gosat ner mig i soffan och ska sätta på Top Model Sverige som jag missade idag.. Heeeh! Är förövrigt glad!

Hoppade ju av skolan för att jag valt fel linje och så valde jag att jobba istället men har insett hur svårt det är att skaffa ett jobb utan utbildning så jag hörde av mig till en på kommunen och frågade om det gick att skaffa praktik eller något så man kan få studiebidraget iallafall för det är så otroligt jobbigt att vara utan pengar och så fick jag svar ifrån henne idag och det går, Plusgymnasiet som jag gick på tidigare kommer gå med på att skriva in mig igen så jag får läsa klart kurserna jag börjat med, iallafall några av dom och så ska jag ha praktik minst två dagar i veckan och det tycker jag låter som en otroligt bra ide. För då har jag läst klart en del av ämnena redan när jag börjar på omvårdnad så då kan jag börja med matte b och så så jag får det klart. :)
Hoppas att ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag iallafall, för mig har det vart som vilken dag som helst och det duger för mig. Kraaaaam godingar!
Jag och leelex, läs hennes blogg genom att klicka på bilden! :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback