Träning!

Hej hörni! Har varit och tränat mitt första riktiga gympass och fan va jobbigt det var, körde alla maskiner för att lära mig hur dom funkar och jag tror att jag ska göra det varje gång, eller så delar jag upp det så det är mer armar,mage,rygg på ena och mer rumpa och ben på andra, men jag vet inte, det märks vad som händer! Gött som fan känns det iallafall och nu när jag inte har någon skola så ska jag verkligen komma igång med träningen, ut och gå promenader, ut och springa, träna på gymmet och köra lite pass då och då! NU JÄVLAR! Fram till nyår så har jag som mål att gå ner 10kilo, men jag ska göra allt i min makt. Börja äta bättre och dricka mer vatten och absolut röra mig mera! Kraaaaam!
'

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback