nemen godag!

Häj hörni! Fick visst stanna hemma idag med eftersom jag va helt igentäppt imorse och är fortfarande -.-' heeeeh drygt! Men ja, blev lite krångel igår med pengar så jag håller just nu på att städa huset här hemma i hopp om att få lite grann iaf och ta med till elmia! Men städa och vara sjuk är ingen bra kombo, svettas som en gris och får ta pauser för att jag får ont i halsen.. Antagligen för att jag anstränger mig.. -.- cphals! Men kanske bloggar mer sen, pusssss!!!!
'
/Du är det finaste jag vet <3
Och här har ni fina mig i nuläget med sveriges fetaste finne i pannan om ni undrar varför jag håller fingret där xD hehehe sötaste jag vet och påskmust är kärlek<3 (a) men pusspussss, love u alllll!!!! <333333
'

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback