jag verkligen älskar att träna, fan va underbart!

Har precis kommit hem från ett kämpigt träningspass som bestod av 25min spinning och 25min core och har nog aldrig svettats så mycket tror jag.. Förut så tyckte jag det var äckligt att svettas men det är nyttigt för kroppen och nju mer man svettas desto mer går man ner i vikt och det gillar jag! Har tänkt att jag ska köra det passet varje torsdag i hopp om att bygga lite muskler och få bättre kondition, konditionen främst. Sen ska jag även börja träna pump som är mer styrka för armarna så jag får lite muskelformade armar som jag tycker är snyggt as hell och så hoppas jag ju självklart att låren bli mindre och att magen/kärlekshandtagen blir mindre, då är jag nöjd!
'
Tack för mig! Kramiiis

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback