Nu börjar det.. Igen

Nu börjar det närma sig kvällen, de onda tankarna börjar komma. Jag blir så jävla negativ till allt, känns som att min pojkvän ska lämna mig vilken sekund som helst för att jag inte räcker till. Känner mig otillräcklig, det känns inte som att folk vill vara nära mig.. Det känns som att jag måste ändra på mig för att folk ska tycka om mig. Jag vet att det finns människor som tycker om mig men det känns inte så jämt..Tyvärr!
Men det som gör mest ont är att det känns som att älsklingen ska lämna mig, att veta att han vilken sekund som helst kan ångra sig och börja tycka om någon annan.. Jag tror inte att han kommer göra det men att bara veta att han kan göra det gör så jävla ont i mig. På den senaste tiden har det varit bråk som har gjort mig ännu mer rädd att förlora honom. Men jag vet, innerst inne att han älskar mig och han vet att jag älskar honom. Jag är så glad att jag har honom, han får mig att må så otroligt bra och utan honom vet jag inte hur jag hade varit som person.
[humörsvängningar har jag så det finns ju inte]

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback