Jag

Jag heter Hannah Kvarnlöf, jag är 16år och lever ett rätt bra liv för det mesta. Alla har sina problem och jag har ett problm som är psyktiskt. Jag vet inte vad det beror på men på kvällarna sjukner mitt självörtroende ner till 0 och jag mår skit dåligt, jag oroar mig för saker som jag inte behöver oroa mig om egentligen men jag gör det ändå även om jag vet att jag inte behöver. Jag är rädd att min pojkvän ska lämna mig, jag får för mig att han tycker om andra. Jag får för mig att mina kompisar ska försvinna och att mina föräldrar är missnöjda med mig. Men detta sker bara på kvällarna och det är riktigt jobbigt, jag gråter jätte ofta för att jag är rädd att bli lämnad. Folk frågar mig vad det beror på men jag har ingen aning, jag vet ingenting som har hänt som kan ha orsakat det så det är ett problem, att jag inte vet vad det beror på. Har funderat på att söka hjälp men vet inte om det är tillräckligt för att få hjälp faktiskt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback