Hallådär!

Har inte gjort nånting idag, har dampat på att telefonen inte har fungerat eftersom tre har varit nedlagt i typ hela sverige? Vad är det för skit abonnemang egentligen? Tycker faktiskt att det ska funka, men dom lurar till sig kunder. Det funkar i storstäder men lite mer på landet där jag bor fungerar det fan inte bra, jävla skit! Aja, ska snart lägga mig och sova, är trött och dessutom ska jag till skolan imorgon och försöka göra ett prov men vi får se om jag orkar plugga nåt nu eller om jag väntar en vecka med det? hehehe

Håll mig hårt i handen
När änglarna faller
Säg ingenting,
Bara håll mig i handen
Du är det finaste jag vet
Det finaste jag vet Håll mig hårt i handen
När änglarna faller
Säg ingenting,
Bara håll mig i handen
Du är det finaste jag vet
Det finaste jag vet ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback