Snygging!

Hej på er bloggläsare, vaknade för en timma sen ungefär, jag har vänt på dygnet helt och hållet så jag somnar typ sex på morgonen och vaknar vid två på eftermiddagen. Det är inte okej! Angående rubriken så finns det en kille som är så jävla snygg så jag vet inte vad jag gör snart, hahaha!

Idag ska jag inte göra nåt speciellt, tänkte se om nån vill med och sola för det är jag sjukt sugen på att göra! Fast jag har inget solkort, det har mina kompisar så jag får väl fråga nån om jag orkar.
PUSS

Här är två bilder jag tog igår, jag är ljushårig nu. Fast jag fastnar inte riktigt på bild, har en dålig period nu vad gäller min hud, massa finnar men det försvinner väl snart hoppas jag!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback