Såååå det kan bli...

Tjenare! Håller på att röja i rummet i hopp om att få någon ordning tillslut! haha och samtidigt så började jag fundera på hur allt har förändrats..
Förra sommaren umgicks jag med min pojkvän, hans bästa kompis och min bästa kompis malin. Världens bästa sommar allt flöt och allt var så jävla bra då helt enkelt, inte för att det är jätte mycket sämre nu men iallafall. Och denna sommaren har jag varit med min allra bästa vän Alexandra. och en massa annat folk, jag är inte längre kompis med malin, umgås nästan inte längre med vissa som jag umgicks med dagligen förut.
 
Jag har bråkat som fan med Alex och patrik, men vi har det bra nu liksom. Bra vänner jao, nicke umgås man inte med så mycket längre och malin är jag inte vän med heller typ, inte som det var iaf, känner inte henne längre och det är synd...
 
Nu umgås jag med massa yngre människor och en av mina närmsta vänner andreas väldigt mycket och så ska vi inte glömma ejiiiik heller. Dom är allt nu, älskar dom för dom finns alltid där liksom och ställer upp och jag kan prata med dom om allt, samtidigt som jg känner att jag glider ifrån Alex, patrik, hanna, dennis och alla dom mer och mer för varje dag som går... Och det är så tråkigt att allt ska ändras sådär.. Jag vill itne det, önska alla kunde umgås med alla och tycka om alla så man slapp tappa vänskapen med vissa och så... Blöääääää, jajajaja. Ovärt att ens skriva men typ så känner jag och det är lite förvirrande men jag fattar iaf.
Fuck time.

Kommentarer
Postat av: joseifne

Hejsan!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig? (:
Härlig blogg föresten! :D

2013-01-13 @ 21:25:51
URL: http://josefinesvard.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback