Alltid med, aldrig utan ♥♥

Malinmalinmalin! Du och jag, vi har gått igenom allt känns det som och det känns som vi har gjort allt tillsammans men ändå har vi inte gjort nåt av allt som vi kommer göra! Du känner mig innan och utantill, du är min själsfrände. Vi glider ifrån varann, är inte lika ofta och pratar inte lika ofta som vi gjorde men det behövs inte jämt för vi vet vart vi har varandra. Vi har gått igenom såpass mycket, och att vara ifrån varandra är inget problem, du vet att innerst inne är du alltid med mig. Vi bråkar, tjafsar, är otrevliga, haha vi är cp! Men ändå, vem fan bryr sig? Vi är vi, vi älskar varandra och har varandra. Alltid!
Du har alltid funnits vid min sida, har vart med mig genom allt! Du är inte alltid den första jag vänder mig till men jag vet att du är den som jag alltid kan lita på, jag kan säga allt till dig och det stannar där utan att jag behöver oroa mig. Du är bäst, du kommer vara vid min sida resten av livet oavsett om du vill eller inte! Ingen är som dig, du är min allra bästa vän! Och jag vet att jag beter mig ibland men du känner mig så du tar inte allt så personligt och tack för det, tacl för att jag får vara din vän. Du är guld värd och jag älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: moliloll

aaaw, fyfan hannah <3 jag älskar dig !

2012-01-09 @ 00:15:22


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback