just a test, booring!

Dom närmsta 7 dagarna har jag..

rökt - ja
borstat tänderna - ja
kysst någon - ja
kramat någon - ja
bråkat - tjafsat
haft sex - ja
druckit alkohol - ja
strulat med en främmande - nej
ätit pizza - ja

Ditten och datten, killarna tar dig på patten..


min bh storlek är- 70c/75b
min största önskan är - vet inte
det pinsammaste jag gjort är - kissa bakom en buske och när jag satt mig där så såg jag att det var massa folk en bit bort som glodde ihjäl sig på mig.. :$
mitt älsta hångel var - 89a
min bikini är - ful
jag älskar - mina vänner, och familjen
jag hatar - falska människor
jag kan dö för - pappa
jag skulle helst dö för - dom som betyder mest
jag är singel - Ja
jag har en pojkvän vid namn - -
jag blev tillsammans med han - -
min bästa vän - Alexandra <3
jag älskar - Att träna
en som alltid ställer upp - Alexandra, Olsson
en som får mig att le - Erik
en som får mig att gråta - Henrik
en som får mig att må bra - Alex
en som får mig att stå på mina ben - Pappa
en som jag ger mitt hjärta till - venne..
en som betyder mest för mig - Mamma
en som svikit mig totalt - dom..

Jag föreslår helst..

fanta/cola - fanta lemon
öl/cider - Båda
kjol/klänning - klänning
cigg/snus - cigg

kärlek/vänner - vänner & kärlek
familj/eget liv - familj
hund/katt - hund
tv/dator - dator
tvspel/dataspel - tv spel
rida/cross - cross
rosa/röd - rosa

Använder du..

rouge - försöker men är dålig på att lägga det så typ inte så ofta..
mascara - ja
fondation - ja
puder - ja
Ögonskugga - ja
läppglans - ja
läppstift - ibland kanske
kajal - ja

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback