ÅSÅÅÅÅ SÖNDAG IGEN!

hahaha hatar rubriker.. och jag är inte ensam om att göra det, lagomt irriterande att dom finns ibland!
Aja, iallafall! Hej! Söndag, som vanligt, haha xD assåååå ååååååå.. Idag så ska jag inte göra något speciellt har jag väl tänkt mig, sitta hemma och ta det lugnt och försöka bli av med träningsvärken som jag har sen igår!
Jag var ju och spelade fotboll, haha mitt lag kom så jävla sist som det gick men kul var det så jag har bestämt mig för att börja fotboll igen och det ska bli så jävla gött! Jobbigt i början för jag har ingen kontition och vet inte hur man gör övningarna och så men det kommer väl, alla är vi nybörjare i början. Annars har jag väl inte så mkt att säga, ointressant blogg har jag men blogga är inte min grej! hahah!
'

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback