åååh

Livet går upp och ner, man mår bra, man mår dåligt. Jag är inne i nån jävla fitt period som gör att jag mår dåligt hela tiden, det är verkligen inte många stunder jag mår bra. Jag tänker, så fort någon säger någonting till mig så blir jag negativ, jag tänker aldrig positivt längre.. Jag vet inte vad det är med mig men jag mår verkligen inte bra!
Jag va verkligen tillsammans med världens underbaraste kille, och jag sumpa allt.. Jag hade en jätte bra vän, jag och hon sumpade allt.. På grund av att jag förlorat dom så är jag verkligen nere på botten, alexandra och jag.. Fyfan va underbar tjej. Vi hade det skit bra, gemensamma intressen, gick i samma klass och allt va så jävla bra! Tills hon började gilla patrik, då försvann allt.. Patrik är mitt ex och jag tycker man kan vänta lite innan man blir tillsammans med sin kompis ex, iallafall vänta tills kompisen kommit över honom men tydligen så äre okej att skriva och hålla på med den.. Jag tycker det är pissigt och det har krossat mit helt jävla totalt.
Jag ser inget positivt och jag vill bara bort härifrån, flytta, börja på en ny skola och glömma allt dåligt som hänt på sistone.. Vill åka utomlands, inte ha tillgång till internet eller mobil på en månad.. Bara vara borta där jag inte känner nån och bara va, så jag slipper tänka på allt dåligt som jag gör här. Jag kommer aldrig komma över patrik, han är här varje vecka, jag och alex går i samma klass.. ser dom jämt så det går inte. Jag funderar på att hoppa av skolan, funderar på att bara gömma mig tills allt är över för jag orkar verkligen inte med detta längre, det gör så jävla ont att bli krossad. Men det är inte bara dom som har gjort fel, jag är inte guds bästa barn och det vet jag.. Men jag har drabbats hårdast av det eftersom jag mådde dåligt redan innan allt detta hände.. Jag hoppas på nåt sätt att det löser sig så jag slipper den här skiten.. På nåt sätt...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback