God kväll!

Idag har jag tillbringat dagen i stan, fick med mig en mysig tröja/tunika hem ifrån Gina Tricot, den var jätte skön faktiskt. Nu sitter jag här med antiktsmask på, kände att det va dags nu för jag har inte haft det på jätte länge. Ska strax tvätta bort den och då ska jag måla mina naglar, hade långa naglar nyss men jag klippte av dom så jag känner att jag kan måla om dom.

Såg på bio x2 idag, först såg vi på Svinalängorna. Den handlade om en tjej som hade en jobbig barndom med våld och alkohol i hemmet, den va jätte bra verkligen men jag har aldrig gråtit så mycket till en film.
Sen såg vi på Easy A, den handlade om en tjej som sa att en collagekille tagit hennes oskuld, sen gick massa rykten på skolan och hon blev skolans bimbo, den var också bra!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback