Just say 'fuck you' and smile!

Hej på er mina underbara läsare. Vaknade för en timme sen ungefär och nu har jag duschat och gjort mig klar, är ju ledig idag också och det är väl sista vardagsledigheten innan påsklovet, hehe och jag gillar att gå i skolan så det gör mig ingenting faktiskt. Trodde jag skulle tröttna efter första dagen men jag längtar faktiskt, det är så roligt att va i skolan med folk man tycker om och göra något vettigt istället för att sitta hemma och se på tv och göra ingenting typ.

Idag ska jag iallafall åka in till stan och köpa träningskort på friskis och svettis för nu ska jag börja träna, på allvar! Har som mål att gå ner 10kg och bli smalare och få mer muskler, ska även skärpa mig med maten. Inte köpa McDonalds, pizza och sån skit och inte äta massa godis utan ska köra på vanlig hemlagad mat och gärna sallad eftersom jag tycker det är otroligt gott. Får se hur detta går. :)
Startvikt: 75kg

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback