Freeeedag!

Hej på er sötnosar!
Eeeh, skulle åkt till skolan idag men bussen kom på tok för tidigt så jag missade den jäveln så jag är typ sur? Fast jag överlever, blir hemma och ta det lugnt med emmispemmis istället! Vi sitter just nu och ser på våra bästa år och ska väl iväg och sola efter det (hon betalar) :* Sen vet jag väl inte vad som händer idag riktigt? Kanske kan vara med nån ochh hitta på något roligt? Eller så sitter man hemma och tråkar? Eller nåt i den stilen heheheheh!
'
Eeeh, längtar tills imorgon. Så ska jag köpa en ny telefon, eller ja? Blocket.se, ska köpa en xperia mini pro eftersom min iphone är pajjad! Kanske inte den bästa telefonen att köpa men jag trivs med den och vill ha en och ja, känner att det är rätt så inget klag nu taaack :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback