Suger på att blogga...

Hallåhallå! Vet att jag suger på att blogga men har ingen dator och gillar inte att blogga ifrån mobilen ju.
Iallafall, idag har jag inte gjort något. Har bara bestämt att jag ska bli nyttigare, äta mindre socker och dricka mindre dricka. Även äta mindre mat och börja dricka massor med vatten! Sen ska jag även ut och ta långa promenader och springturer så jag kommer igång lite.. Ska ju börja gumma och liknande i början av mars när jag fått min lön men tills dess så får jag nöja mig med det som går för nu har jag bestämt mig och jag är så otroligt missnöjd med min kropp så jag gillar inte ens kläder längre.. Dessutom vill jag gå ner ca 10kg.. Det är mitt nyårslöfte. Att komma igång och gå ner ungefär 10kg, då är jag nöjd :)

Men ha det bra, nu ska jag gå och lägga mig och tagga för en dag på jobbet.
Här är en söt bild på mig förut, eller? xD


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback