Då var det måndag igen..

Antar att dom flesta sitter i skolan eller är på jobbet nu, själv så ligger jag hemma i sängen och drar mig. Va ju vaken till halv fyra inatt ungefär, och så vaknade jag nio. Samma var det i helgas, då la jag mig vid fyra och vaknade vid tio i sju.. Haha förstår inte, är en sån person som älskar att sova länge men inte längre verkar det som?

Iallafall, ska gå upp och se på tv nu och äta frukost har jag tänkt mig. Har ju legat i sängen i över en och en halv timme så det är väl på tiden tror ja? Idag blir en lugn dag, har ingenting planerat så blir väl hemma. Ska ta mig en promenad senare har jag tänkt iallafall, röra lite på fläsket och gå lite i mina nya promenad skor som jag fick av mamma. Men skriver mer sen, kram!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback