Be strong and stand up when it's all crashing down ♥

Hej på er godingar! Sitter här hemma och ser på biggest loser, smälter maten och ska snart göra mig klar för att dra ut på en springtur har jag tänkt mig. Är trött på att bara sitta hemma och vara slapp, ska börja träna och jag ska köpa gymkort när lönen kommer har jag tänkt mig, då blir det träning minst 3 dagar i veckan. Där jag har tänkt att börja träna har dom olika pass, så som spinning, magpass osvosv. Dom har även ett litet gym med maskiner så man kan träna där också och jag lovar att jag verkligen ska komma igång. Måste bara tala med pappa om detdär så vi är överens. Men ska fortsätta se på tv ett tag sen ut, vi hörs! Puss <3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback