TORSDAG

Hej på er hörnii! Är det bra eller? Med mig är det iallafall bra!
Vaknade runt 11 och panikletade efter telefonen som låg innuti kudden, haha! Sen har jag väl luggit och sett på oth och ätit lite mat. Ska väl försöka få tummen ur röven och dra ner och träna lite granna, känns värt idag faktiskt. Finns ju inget mer vettigt att göra ändå så.
'
Förövrigt fick jag brev idag om att jag är preliminärt antagen till Vård och omsorgsprogrammet lärling, på Karlstad Praktiska Gymnasium. Känns jävligt bra faktiskt, känns mycket mer rätt än dom andra två linjerna som jag har gått. Så nu är jag taggad tills skolan börjar. Väntar förövrigt brev eller mail ifrån KBAB om sommarjobb och jag hoppas verkligen att jag får det, det är 11.500kr på 1månad och det skulle inte sitta fel kan jag ju faktiskt lova! Så jag håller verkligen tummarna för att jag får det!
'
Aja, detta blev ett långt inlägg men aaaah, haha! Vi hörs godingar! :D
Saknar håret förövrigt...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback