ONSDAG!

MIN SPOTIFY LISTA, LOVE IT! ♥♥♥

Men hej på er! Idag är jag på bra humör, hittills iallafall och tack för det! Vaknade typ 13.30 eller något och gick upp, åt mat och följde med Emma när hon klippte sig. Så fin blev hon :)
Vill också ha långt hår och kunna klippa en frisyr juuuu... :(
Ska väl fortsätta med mitt rum idag, vet inte riktigt hur jag ska ha det men det löser sig nog, heeeh! Har musik på på hög volym nu i hopp om att bli lite motiverad till att städa och göra klart allt! Har även suttit och kollat på större säng och fan va jag vill ha ett större rum och en stor dubbelsäng, fan va myyys! Med massa goa kuddar och snygga sängkläder.. Fast ja venne, kanske bara är jag som tycker att sängkläderna gör mycket i ett rum? hehehehe
Men ska iallafall försöka komma igång nu och sen ska jag ut på en promenad har jag tänkt mig i hopp om att träningsvärken ska lätta lite grann :D Hörs dååå, hääj!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback