Måste bara skriva av mig lite grann..

Jo, förut så var jag en person som folk ville vara med, en person som folk hörde av sig till. Jag var en rolig person att vara med, men nu är allt så förändrat. Jag har inte många vänner kvar, det verkar inte vara någon som vill umgås med mig. Ingen hör av sig, ingen verkar ha roligt när jag är i närheten och det är bara fler och fler som försvinner ur mitt liv. Jag vet inte vad jag har gjort för fel, vet inte vad jag har gjort för att folk ska börja ogilla mig.. Men när jag är ute med folk så känner jag mig ivägen, som att ingen vill vara med mig. Jag vet inte varför jag känner så men det känns som att varenda jävel som jag träffar verkligen inte vill veta av mig. Som att dom tänker "vad gör hon här?" Har fått höra att det inte är så men det känns så. Jag känner mig som sveriges tråkigaste människa och att folk inte hör av sig eller så längre gör ju inte saken bättre. Men jag hoppas det kan bli bra snart.
'
Och mina fd. närmsta vänner och jag glider mer och mer ifrån varandra. Malin tillexempel, min lilla älskade malin.. Vi pratar knappt längre, ses nästan aldrig och det känns så konstigt för hon och jag har vart så otroligt tajta men det är inte så längre och jag vet inte vad det beror på men det är tråkigt att det ska vara så.
Patrik, mitt ex och även en av mina närmsta vänner verkar också glida ifrån mig, vi kan knappt prata med varandra.. Så fort vi skriver så tycker jag att han typ verkar vara sur och inte vill att jag ska skriva till honom. Han har varit den som alltid har ställt upp, funnits där när det har varit svårt men inte nu längre och det är jobbigt som fan att veta att det inte är som det var för några månader sen.. Att kärlek kan förstöra en vänskap så otroligt mycket är helt sjukt men jag hoppas att han och jag kan bli 'normala' mot varandra snart..
Och nicklas, en kille jag alltid älskat. Samma med honom, känns som att han inte vill veta av mig..
'
Men mitt i allt det negativa så har jag min solstråle, Alexandra. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra just nu.. Kan prata med henne om allt, hon förstår, hon bryr sig och om hon inte vet vad hon ska svara eller något så lyssnar hon alltid på allt jag har att säga, oavsett vad det är. Och Alex, du ska veta hur jävla tacksam jag är att jag har dig. Du är det bästa jag har, tack för allt!
'
Så, nu har jag fått ur mig lite så ni vet lite hur jag känner...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback