hemsk dag...

Idag var dagen då det var tänkt att vi skulle åka till Elmia och ha en superduperrolig dag. Vi var 3 bilar och jag åkte med Hanna, Fredrik, Jonte och Anton. Vi började våran resa från Karlstad vid ungefär 07.45 och hade det riktigt kul så långt vi hann. För när vi kört i kanske 2 timmar eller något och hade 4.5 mil kvar till Jönköping där Elmia var så hände något fruktansvärt!! Våran bil skulle köra om våran kompis bil men vi fastnade på något sätt i snöspåret som var i mitten och det var verkligen halkigt ute. Så våran bil började vajja lite fram och tillbaka och knuffade kompisens bil så våran bil också började vajja. Våran bil åkte rakt ner i diket och precis när vi åkt ner i diket så mötte kompisens bil en bil och den körde över på deras sida av vägen så dom frontalkrockade med den... Änglavakt hade vi allihopa den stunden eftersom alla mår bra utan allvarliga skador vilket jag är så jävla glad över. Och jag är väldigt glad över att vi körde såpass sakta som vi gjorde pga att det var så halkigt. Det var en 90väg men vi körde i ungefär 50km/h och hade vi kört fortare så vill jag inte veta vad som hade hänt...

Vi väntade i någon timme innan ambulans, polis, bärgningsbil osv kom fram, frös ihjäl gjorde vi alihopa tror jag för det var svin kallt ute. Vi fick en massa filtar och pratade om olyckan och jag bestämde mig för att åka in till sjukhuset med alex för att hon skulle kolla sig eftersom hon hade ont i ryggen. Som tur är var det ingen större fara utan hon har bara fått ett märke på höften ifrån bältet. Dock när dom skulle ta blodprov på henne stack dom henne 7 gånger, HAHAH fyfan.  Patrik och Nicklas som var i kompisbilen åkte också in till sjukan, dom hade blivit rätt mörbultade men det var som sagt inget allvarligt.


snodde din text alex och det får du leva med, som tack så kommer en FEEEEEET LÄNK till din blogg :*


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback