Har man viljan så klarar man allt.

Hejsanhejsan! Då va det lördag då, eller ja.. Är fredag fortfarande enligt mig men enligt klockan så är det lördag men jag har inte lagt mig än så ser det som fredag! Aja iallafall, haha! Jaaa, idag.. Har typ.. Vaknade 07.30 av mig själv, gick upp och chillade och sen la jag mig i sängen igen och läste körkortsboken i några timmar :D Sen åkte vi och handlade och sen har jag väl mest suttit på röven och inte gjort ett skit? Förutom nu då, haha började städa för en timme sen och städade badrummena och hallen, annars skulle jag inte fått några pengar tills imorgon så måste ju hålla det jag lovar även om det är lite i sista minuten sådär.
'
Jaaa, åker ju till elmia imorgon. Jag åker med Fredrik, Hanna, Jonte och Anton? Hehe, sen åker vi med två andra bilar och det är väl typ.. Patrik, Nicklas, Alex, Olof?, Malin, Jesper, Fredholm, Caroline och Erik? Haha ja vi är ett gött gäng! Ska upp 05.30 typ för Hanna kommer och hämtar mig 06.30 och jag kommer inte leva, det känner jag på mig men det får fan gå ändå alltså! Så imorgon blir det ingen bloggning alls, öööhm. Ja, så pusss!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback