Hej :)

Idag stannade jag hemma, jag känner att jag behöver tid för mig själv så jag funderar på att hoppa av skolan och försöka fixa ett extrajobb istället och börja om nästa år, i örebro eller sunne. Känner inte för att gå i skolan nu, även om jag älskar klassen och skolan och lärarna så orkar jag inte med tanke på omständigheterna. Ska prata seriöst med pappa om detta och se om han kan gå med på att jag börjar gymnasiet någon annanstans till hösten så kanske han kan hjälpa mig fixa ett extra jobb på något sätt. Jag tror att det är bäst för mig, att gå i skolan borta, ha en egen lägenhet att ta hand om så jag har någonting att göra så jag inte blir sittandes som jag gör hemma nu varje dag. Jag tror det skulle göra mig väl.
Ska snart iväg till bup för ett första samtal, se om dom har nåt vettigt att säga som kan hjälpa mig.. Hoppas det för är trött på att må dåligt nu faktiskt, sen får vi se vad som händer, om jag åker hem och stannar hemma eller går ut. Det märks, men ha en bra dag iallafall :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback