Svar på några frågor!

vilka är dina bästa vänner?
-
Mina bästa vänner är malin, sabina.
vilka är dom som får dig le?
-
Linnea får mig alltid att le, malin också! Patrik och jasmine får mig också att le!
vilka vänder du dig till när du får problem?
-
Malin eller sabina, men jag har inte så mycket problem längre.
har du någonsin förlorat en/flera vänner?
-
Ja!
i så fall berätta gärna om det och hur det känns efter . jag har själv problem med det och jag vill gärna veta hur du skulle göra.
-
Det finns väl inte så mycket att göra, man får gå vidare helt enkelt och se vad som händer.
hur gjorde ni slut på eran vänskap och varför? så jag vet om det problemet jag och min kompis har är något att göra slut på vänskapen för.
-
Förstod inte frågan riktigt?
det är så att min kompis har blivit tillsammans med en kille som jag bara va kär i men nu inte gillar alls... hur ska jag göra och ska jag göra slut på vänskapen eller?
-
Om dom är tillsammans och du har slutat gilla honom så är väl saken klar att du inte behöver lägga dig i egentligen? Det är ju deras grej, och om du har kommit över honom så är det väl bara bra? Life goes on!

Tack för frågorna Anna!

Kommentarer
Postat av: anna

tack för svaren dom va jätte bra !

frågan du inte fattade var nämnligen att om du har förlorat en vän( som du sa att du hade) hur slutade ni eran vänskap. alltså vad gjorde hon/han ?



svara gärna i ett inlägg!

kram/ anna

2011-01-08 @ 21:10:33


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback