Godnatt

Nu har jag överskridit tiden igen, det går inte det här! Jag satt iallafall och jag hittade en gratisdesign som jag ska ha så länge hade jag tänkt, den är iallafall bättre än den förra. Men jag laddade ner några så jag hoppas att jag hittar en som jag trivs med!

Yes, jag har suttit hela kvällen och klurat på vilket gymnasium jag vill gå på och jag kom fram till att mitt förstahandsval kommer vara Samhällsvetenskapsprogrammet på Thorén Business School, det känns bra faktiskt. Det är en skola som öppnar iår och jag har vart intresserad av den skolan ända sen jag fick höra om den. Jag funderade på handel först, men eftersom den skolan gör så man kan få jobb och även läsa vidare efter så kändes det bättre att välja sam, tror det passar mig faktiskt! Nu är det bara att hoppas att jag inte ändrar mig något mer, för jag orkar inte det! Jag ska iallafall prata med min studievägledare på onsdag, se vad hon tycker och tror och sådär.

Men nu är det dags att sova, det blev ett långt inlägg, men det får duga! Vi hörs imorgon, PUSS&GODNATT



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback