Bästis!

Min goa Alexandra, vi har bråkat som idioter och betett oss som svin.. Men det är över nu, och jag är så glad för det.. Jag har inte betett mig bra, du har inte betett dig speciellt dåligt bara att du gjorde ett felval men det är över.. Det har bara bevisat hur mycket vi klarar, det har vart jobbigt och svårt och otroligt mycket känslor och tårar har kommit, men jag mår bra nu och du också!
Vi är verkligen speciella, vi är på ett sätt med och mot varann som ingen förstår! Du är en av dom bästa människorna jag mött och jag vill aldrig förlora dig. Det som hänt är ett avslutat kapitel, nu börjar ett nytt och vi ska skapa massor med nya minnen. Vi har alltid roligt tillsammans, till och med när vi pluggar och jag är så glad att jag har en vän som dig. Du är verkligen min bästis som jag bara är helt glad i, du gör mig alltid glad och att vi har så mycket gemensamt göt allt så mycket bättre! Aldrig mer bråk, bara bra nu! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är så himla glad över att kunna kalla dig min bästavän, du är verkligen speciell och det finns ingen så bra som dig! inga mera bråk nej absolut inte! vi klarar allt du och jag det vet jag!!!!! Love you, best friends forever and eveeeeeeer <3

2011-12-31 @ 02:22:32
URL: http://tjalex.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback