Äntligen fredag!

Försov mig imorse och orkade verkligen inte åka till skolan.. Har yrkesämne hela dagen + att vi skulle till något musem på eftermiddagen och jag kände verkligen inte för det. Men jag tog 9 bussen till stan och satte mig på tingvallas bibliotek i hopp om att få lite svenska gjort, även om jag inte är speciellt pigg så känner jag att jag kan göra klart så jag har det överstökat, även om det inte är bråttom. 

Ska väl sitta här någon timme och plugga och sen kommer Andreas och Ronja så ska jag följa med dom till bergvik och kika lite, har visserligen inga pengar men det kan va kul att göra något annat än att bara sitta som jag gör hela dagarna. Sen får vi se vad som händer framåt kvällen! 

Imorn ska jag förhoppningsvis köra åt några kompisar som ska på 20års fest i Säffle, ser faktiskt fram emot det eftersom det är nära vänner och inte massa folk som jag brukar köra åt precis! Men det återstår att se vad som händer. Nu ska jag fortsätta med pluggningen så jag får något gjort, ha en bra dag och helg! :)

SAKNAR MIDSOMMAR!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback